loading...
آدرس جدید شیروان رکورد
(peyman(sen@tore بازدید : 34 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

همکاری رضا صادقی، فریدون آسرایی، محمد علیزاده و مانی رهنما با صدا و سیما

محمد علیزاده، فریدون آسرایی، رضا صادقی و مانی رهنما در حال همکاری با مرکز موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هستند. 
هنرمندان موسیقی پاپ و محبوبی چون فریدون آسرایی، رضا صادقی، محمد علیزاده و مانی رهنما که دوستداران و مخاطبان بیشماری دارند علاوه برتولید آلبوم و کنسرت‌های موفق در سال جاری این بار خبر از همکاری این هنرمندان با مرکز موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی به گوش می‌رسد.
قطعاتی که قرار است از این خوانندگان پاپ در این مرکز تولید شود ۸قطعه به آهنگسازی بابک زرین می‌باشد.
لازم به ذکر است این تولیدات در اوایل سال ۹۱ انتشار می‌یابد و در آلبوم‌های جدید این خوانندگان به بازار موسیقی عرضه خواهد شد.


عرفان سلیمی یکی از همه فن حریف های دنیای پاپ مجاز

سوم آذر ماه سه آهنگ موفّق آلبومش متفاوت را به صورت زنده در جلسه ی خانه ی ترانه ی افشین یداللهی اجرا کرد که با استقبال خوبی مواجه شد . آهنگهای تو داری میری ، متفاوت و یه مدّت می خوام . 20 آذر ماه سه ترانه از ترانه های آلبومش امسال ، متفاوت و یه مدّت می خوام در جلسه ی خانه ی ترانه ی اصفهان نقد شد که در مجموع نمره ی قبولی از دید ترانه سُراهای اصفهانی گرفت . برای برنامه ی جُنگ بزرگ هنرمندان 21 بهمن ماه در لیست خوانندگان قرار داشت امّا در این برنامه حضور نیافت . این روزها تصمیم به ادامه ی فعّالیت گروهش Friends Band با حضور افراد جدید گرفته و می خواهد گروهی با 5 خواننده تشکیل دهد . از این گروه تا به حال 3 آهنگ با نامهای دوستت دارم ، خودتم می دونی و با عشقم می رقصم با ترانه های او پخش شده است . در این مدّت ترانه های موفّقی از او با صدای مهدی سلیمی ، هومن آزما ، مهدی قربانی ، فرّخ شاهرخ شاهی ، داوود دیان و بهنام دریانی پخش شده است.
آخرین اخبار حاکی از آن است که در جدیدترین آلبوم گروه ژوان با 3 ترانه و در شلیک فرزاد فرزین با 1 ترانه حضور دارد که پیش بینی می شود با استقبال خوبی مواجه شوند . قرار است کارهای جدیدی با صدا و ترانه های او و تنظیم های کسری ایمان پخش گردد ضمن اینکه علی معینی ناظر ترانه های این کارها و آلبوم بعدی عرفان سلیمی مکث خواهد بود.


آلبوم گروه «سون» همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد !

آلبوم جدید گروه «سون» با وجود آماده و نهایی شدن مراحل، هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برد و مجوز نهایی آن به دلایل نامعلوم صادر نمی‌شود.
این آلبوم جدید که تمام مراحل ساخت و تولید آن در یکی از مجهزترین استودیوهای ترکیه انجام شده مدتها است که حتی جلد و کاور نهایی آن هم طراحی شده و در انتظار مجوز پخش به سر می‌برد اما هنوز هیچ جواب درستی از سوی مسئولان دفتر موسیقی نسبت به مشکل آلبوم و چرایی عدم اخذ مجوز آن داده نشده است.
آرش قنادی خواننده و یکی از سه عضو اصلی این گروه در این باره گفت : خودمان هم نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده که مجوزمان صادر نمی‌شود. ما در همه این چند سال به همه مقررات احترام گذاشته و دیگر با شبکه‌های ماهواره‌ای هم همکاری نکرده‌ایم و کلیپی هم از ما منتشر نشده. ولی با این حال نمی‌دانم چه اتفاقی باعث این خلل شده که باز هم تاریخ انتشار آلبوم عقب می‌افتد.» 
امتیاز این آلبوم در اختیار موسسه ایران گام است و قرار بود تا اواسط پائیز در بازار موسیقی کشور منتشر شود.


پژمان جمشیدی: با آلبوم «11» ثابت می‌کنم در خوانندگی هم موفق می‌شوم ...

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس با اشاره به انتشار آلبوم جدید خود گفت: پس از اینکه کاملا از فضای فوتبال دور شدم تصمیم گرفتم تا به علایق دوران کودکی خود توجه بیشتری کرده و خوانندگی را به صورت جدی دنبال کنم.
پژمان جمشیدی بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به انتشار آلبوم جدید خود به خبرنگار فرهنگی پانا گفت: پس از اینکه از فضای فوتبال جدی دور شدم تصمیم گرفتم به علاقه اصلی خود در هنر بیشتر توجه کنم و به همین دلیل به شکل جدی خوانندگی را دنبال کردم و خوشبختانه تا چند ماه آینده آلبوم «11» منتشر می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: اکثر اشخاصی که در ورزش و هنر فعالیت می‌کردند نتوانستند در هر دو آنها موفق باشند و تنها یا در ورزش موفق بودند یا هنر اما من در کنار کلاس‌های مربیگری به فعالیت‌های هنری‌ام نیز توجه دارم و سعی می‌کنم در هر دو آنها انسان موفقی باشم.
این بازیکن سابق فوتبال و خواننده جدید در ادامه سخنان خود با اشاره به این مطلب که در آلبوم «11» آهنگسازان و شاعران به نامی حضور دارند، افزود: در این آلبوم با کارن همایونفر که سالها در عرصه موسیقی فعالیت کرده و توانسته جوایز بسیاری را نیز در بخش های مختلف جشنواره فیلم فجر کسب کند همکاری داشته‌ام.
وی تصریح کرد: همچنین در این آلبوم سیروان خسروی، فریدون آسرایی، زانیار خسروی، مهدی یراحی و ... به عنوان آهنگساز در کنار من هستند.
پژمان جمشیدی در پایان سخنان خود به حضور شاعرانی چون عبدالجبار کاکایی در این آلبوم اشاره کرد و افزود: یکی از آهنگ های این آلبوم که از سروده‌های خودم است توسط مازیار فلاحی آهنگسازی شده و از دیگر شاعرانی که در آلبوم «11» با من همکاری می‌کنند می‌توان به روزبه بمانی ،زهرا عاملی ،مریم اسدی و میلاد باران اشاره کرد که فکر می‌کنم نظر مخاطبان موسیقی را به خود جلب کند.


علی اصحابی: برای جشنواره مجانی نخواندم/ تخفیف دادم(!)

اجرای علی اصحابی در روزهای نخست جشنواره موسیقی فجر سوای قدرت بالای صدا و تمرکز خوبی که در اجرای زنده داشت، با حاشیه های فراوانی هم همراه شد تا رسانه ها و خبرگزاری ها به شدت در برابر اجری این خواننده موضع بگیرند. پایان جشنواره و معرفی بهترین‌های هر بخش، بهترین فرصت برای پیگیری این حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌ها بود و علی اصحابی هم با جسارت تمام در برابر این اتهامات ایستاد و به آنها پاسخ داد: « فقط در همین حد به سوالت جواب می‌دهم که اگر این اجرا در بخش رقابتی بود حتما مقام می‌آوردم!
اینکه گفته شده بصورت رایگان بروی سن رفته و خوانده‌ام تا مشکلات آلبومم زودتر رفع شود، به گوش خودم هم رسید و کلی خندیدیم! ولی قطعا این طور نبوده و نیست. من با دوستان برگزار کننده تعامل داشتم و مثلا اگر قرار بود 20 میلیون بگیرم، 16 میلیون گرفتم و فقط مقداری تخفیف دادم. همین.
این خواننده در مورد اجرای خود با ارکستر صدا و سیما هم افزود: «آقای مهندس عرب لو که به نوعی برنامه گذار من هم محسوب می‌شدند و یکی از معاونین دفتر موسیقی نیز به حساب می‌آیند به من پیشنهاد کردند که برای اجرا با ارکستر صدا و سیما بروی صحنه بروم تا در برنامه‌های سیما برخی امتیازها در اختیار من قرار بگیرد. من هم با دوستان تعامل و در نهایت قبول کردم. در ادامه با دیدن اعضای ارکستر متوجه شدم بسیاری از آنها از نوازنده‌های چیره دست کشور هستند که کارمند صدا و سیما نیز محسوب می‌شوند. همین شد که این ارکستر را انتخاب کردیم و با‌ آنها بروی سن رفتیم. 
اصحابی در خاتمه درباره حذف موسیقی پاپ از بخش رقابتی جشنواره موسیقی نیز گفت: «این اتفاق مقدمه‌ای برای کنار گذاشتن موسیقی پاپ از جشنواره بود . امسال و در چند سال اخیر در بخش جنبی به اجرای برنامه می‌پردازد و آرام آرام از آن کنار گذاشته می‌شود. در ثانی وقتی رقابت نباشد ایده‌ها و انگیزه‌ها هم برای حضور کمرنگ می‌شود و این باعث نزول و پائین آمدن سطح کیفی می‌شود. بسیاری از مسئولان به نظر من کم کاری می‌کنند و در حق موسیقی پاپ بسیار اجحاف شده است. چه سیاستی در این بین هست من نمی دانم. اگر رقابتی بود همه با انگیزه و خلاقیت بالا بروی سن می‌آمدند ولی متاسفانه این طور نیست و صرفا یک اجرای معمولی نهایت هدف دوستان برای اجرا در جشنواره است.»


مریم حیدرزاده:‌ ترانه‌هایم مجوز انتشار نگرفتند/ نمایشگاه نقاشی برگزار می‌کنم ...

مریم حیدرزاده شاعره و ترانه سرای کشور از برپا کردن نمایشگاه نقاشی‌های خود در آینده نزدیک خبر داد.
این ترانه سرا با اشاره به فعالیت در حوزه نقاشی در کنار شعر و ترانه‌سرایی گفت: قصد دارم در آینده‌ای نزدیک نقاشی‌هایم را در یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهم تا نظر مخاطبان را نسبت به آنها دریافت کنم.
وی همچنین به انتشار ترانه‌های جدید خود در چند زبان اشاره کرد و افزود: کتابی را به چند زبان دنیا آماده انتشار دارم که متاسفانه نتوانستم تا کنون مجوزهای مورد نیاز را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کنم تا بتوانم آن را برای هموطنان خودم منتشر کنم.
این شاعره تصریح کرد: درآینده نزدیک این کتاب در چند کشور دنیا منتشر می‌شود و امیدوارم مشکلات آن در داخل از کشور نیز حل شود تا بتوانم برای هموطنان خودم نیز آن را منتشر کنم.


احسان خواجه امیری قطعه کجایی را به هوادارانش هدیه داد !

همه کسانی که در اجرای ویژه احسان خواجه امیری در جشنواره موسیقی فجر حضور داشتند کلیپ جدیدی از این خواننده را دیدند که بروی یکی از قطعات جدیدش به نام «کجایی» ساخته شده بود که به شدت مورد توجه حاضرین در سالن قرار گرفت و با استقبالی گسترده توام شد. همین استقبال از این قطعه جدید باعث شد که این خواننده تصمیم بگیرد فایل صوتی «کجایی» را در اختیار دوستدارانش قرار دهد تا آنهایی که در کنسرت این خواننده حضور نداشتند هم دستپخت جدید این خواننده را بشنوند.
ملودی این قطعه ساخته خود احسان خواجه امیری است و ترانه‌اش را روزبه بمانی سروده است. تنظیم «کجایی» به عهده هومن نامداری بوده و میکس آنرا ایمان حجت انجام داده است.
این قطعه به هواداران احسان خواجه امیری هدیه داده شد...


حمید عسکری با سریال حسین سهیلی زاده برای نخستین بار وارد تلویزیون می‌شود !

سریال حسین سهیلی زاده با عنوان «دختران حوا» پس از خبرسازی‌های معمول بالاخره کار خود را آغاز کرد.
اما نکته جالب توجه اینکه پس از سال‌ها همکاری این کارگردان با علی لهراسبی در تیتراژ سریال‌ها، این بار حمید عسگری، تیتراژ ابتدا و انتهایی این سریال را می‌خواند.
پیش از این علی لهراسبی، کارهای موفقی را برای تیتراژ سریال‌هایی مانند «ترانه مادری»، «فاصله‌ها»، «دلنوازان» و ... به کارگردانی سهیلی‌زاده خوانده بود. حمید عسگری با خواندن تیتراژ «دختران حوا» برای اولین بار در تلویزیون حضور پیدا می‌کند و شنیده‌ها حاکی از آن است که صدای وی را روی این تیتراژ از اواخر فروردین ماه خواهیم شنید.
آهنگسازی این قطعه‌ها بر عهده خود عسگری بوده و تنظیم آنرا محمد موجرلو انجام داده است. البته باید صبر کرد و دید که قطعات عسگری روی این سریال به اندازه کارهای لهراسبی موفق خواهند شد یا نه.
در این سریال بازیگرانی همچون یکتا ناصر، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، امیرحسین رستمی، گوهر خیراندیش، ایرج راد و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.


رضا یزدانی: رسانه‌ها شایعه سازی نکنند، کنسرت من لغو نشده است

رضا یزدانی: من در ۲۶ اسفند ماه سال جاری در سالن همایش‌های برج میلاد در دو سانس اجرا خواهم داشت. رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ-راک که در سال جاری علاوه بر انتشار آلبوم «ساعت فراموشی» ساخت موسیقی کارهای هنری دیگری چون تئا‌تر «کمی بالا‌تر» (به کارگردانی آروند دشت‌آرای) را نیز داشت، به تازگی تیتراژ سریال تلویزیونی «رازهای یک خانه» با ترانه سرایی عبدالجبار کاکایی به سفارش شبکه ۴ سیما را می‌خواند؛ علاوه برآن رضا یزدانی در آلبوم جدید بهرام رادان (روی دیگر) با اجرای یک ترک انگلیسی با این هنرمند همکاری داشته است.
این خواننده ۵ اسفند ماه ۹۰ به همراه گروهش در جزیره زیبای کیش به روی صحنه می‌رود، این کنسرت برای اولین بار در ایران به صورت آنپلاگ (Unplugged) برگزار می‌شود.
در چند روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رضا یزدانی تا پایان سال کنسرتی برگزار نخواهد کرد.
این خواننده محبوب و مردمی که دوستداران بسیاری دارد در گفتگو با شبکه ایران گفت: چه کسی گفته است کنسرت من لغو شده است من در ۲۶ اسفند ماه سال جاری در سالن همایش‌های برج میلاد در دو سانس اجرا خواهم داشت.
وی درباره اجراهای نوروزی افزود: برای سال تحویل به یکی از شبکه‌های تلوزیونی می‌آیم اما هنوز مشخص نشده و در حال مذاکره هستیم همچنین برای نوروز کنسرتی در کیش دارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1148
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 190
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 356
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 472
  • بازدید ماه : 852
  • بازدید سال : 14,191
  • بازدید کلی : 215,829