loading...
آدرس جدید شیروان رکورد
(peyman(sen@tore بازدید : 34 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

به یاد تو سیگار هم چاره نیست         کسی مثل من آخه بیچاره نیست
اگه کل دنیا رو دستت بدن          واسه آدم اونی که دوست داره نیست
جلوم عکسته! داخل پاکته!              بهم زل زده! صاف و بی حرکته
می خوام تیکه پارش کنم خالی شم         ولی نه! همون عکستم برکته
نمی خوام دیگه حستو تن کنم           می خوام زندگیمو پر از من کنم
بیام تا امام زاده قلب تو                   واسه ترک تو شمع روشن کنم

 Yade To

 Yade To

 Yade To

 Yade To

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1148
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 190
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 319
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 435
  • بازدید ماه : 815
  • بازدید سال : 14,154
  • بازدید کلی : 215,792